Happy Friday

 
 
 
 
 
 
Hej lilla bloggen och Happy Friday!
 
Jag och Melissa har tagit helg och Cristofer är fortfarande hemma från jobbet eftersom att han har varit däckad i soffan sedan förra Lördagen! Däremot idag *peppar peppar* var febern bara på 37,8 när han vaknade så nu kanske det äntligen börjar vända! Hoppas.
Imorgon fyller jag år. Wiiie, du som har hängt med ett tag vet att jag älskar kalas och festligheter av alla de slag.
Det spelar ingen roll om det är jag eller om det är någon annan som fyller år, det är bara kul med kalas!
Gumman och jag har handlat och bakat på förmiddagen. Jag har riktigt fredags feeling idag.
Spelar musik,bakar , småäter ur godisskålen( Melissa vilar, så ja passar på) och njuter av de tända ljusen.
Det spösregnar här så det är ett perfekt bak och städ väder!
Foglossningen gör sig såklart påmind mellan varven, men den försöker jag att glömma.
Hatar att klaga, så därför nämner vi inte den något mer i det här inlägget!
 
Nu är Melissa vaken och ligger och myser här i soffan med oss.
Bakningen är avklarad och nu återstår städning och renbäddning.
Älskar känslan av nystädat då det lider mot helg.
Då kan jag njuta mer 😜
Idag är jag riktigt sugen på att få städa och göra rent. Är inte alla dagar jag känner så ska jag erkänna.
 
 
Ha en underbar Fredag!
Det ska jag ha. För ikväll väntar inflyttnings"fest" för Evelina.
Ost,kex och godsaker tillsammans med vin,sluch och dricka för min del.
Trevlig kväll med Girlsen eller WP!!! 😂 Ett intärntskämt som jag inte törs skriva om!
 
 
 
Happy Friday, Min vardag, Mjuka kakor/ Pajer | |
#1 - - Pernilla:

Hehehe, WP.. Det var länge sen jag hörde det 😜 ses ikväll 😘

#2 - - Melany Aurora:

Men ååh så fint! Och mumsigt hehe, är så hungrig just nu :P

Riktigt härliga foton i bloggen förresten :)

Upp