Kissblåsan!

 
 
 
 
 
God morgon ☺️
 
Här sitter jag i mörkret och äter frukost och kollar igenom mina tidningar, igen.
Kan läsa dom flera varv och jag upptäcker nya saker för varje läsning. 
Helgen är över och en ny vecka är här.
Jag ska på besök hos barnmorskan idag. Melissa ska få följa med igen eftersom att jag inte börjar jobba för ens i eftermiddag.
Sist hon följde med så ville hon bara hem. Hon tyckte det var obehagligt då mamma blev stucken och fick konstiga apparater på sig.
Vi hade ändå sett på Astrid Blir Storasyster serien då man får se när Astrid följer sin mamma på MVC.
Men det är inte samma sak såklart.
 
Nu är min frukost uppäten och jag blev trött igen. Ska krypa ner under täcken brevid familjen ❤️.
Om jag somnar om så får jag nån timme till med sömn.
 
God morgon och god natt .
 
Min vardag, frukost | |
#1 - - Aurora:

Vilken fin och mysig blogg, blir inspirerad! :)
Jättefin tjej har du och vad roligt med ett syskon påväg. Önskar så att vi också kunde få ett till barn... <3

Upp