VAB


God kväll ☺️

Vad gör du?
Jag sitter i soffan med hårinpackning och har ryggont. 

Melissa fick feber igår. Hon hostar och snorar. Så hon fick vara hemma idag.
Men hon har ändå varit så pigg att hon har orkat baka,pyssla och leka mellan mysstundernà.
Vi ringde hit morfarn på nybakat så han fick något gott på sin lunchrast.



Bullar på gång. Melissa är noga med att kockmössa och förkläde ska på. 
Idag sa hon till mig att jag skulle önska mig en mössa av tomten så att jag hade som hon. Vi får väl se om en kockmössa står med på min önskelista i år😁



Jag kan inte göra små bullar!!
Dom här jästa och jäste och blev stoora.
Jag hade hellre önskat att de blev några fler bullar ist för stora monster!
Melissa måste lära mig ☺️


Avsmakning ❤️



Efter vilan så tog vi på oss kläderna och gick ut.
På bilden ovan lossas gumman sova.
Stora snarkningar hördes från skottkärran. 😘

Nu ska jag skölja ut min hårinpackning och sen göra mig något gott kvällsfika lagomt till kvällens PH avsnitt ✌️

Kram

Min vardag, Älskade Melissa | |
#1 - - --------> Nettan <-------:

Såg gott ut :D :D

http://nouw.com/Nettan

Upp