Grått


Hej från Lördags myset!

Vad gör du?
Själv ligger jag under en filt i soffan. Det är skålar med chips,popcorn,nötter och godis uppdukat på bordet. Ljus är tända och jag har just slått över från Disney Chanel till kanal tre. Noah sover  sedan 19:30 och Cristofer är och läser godnatt böckerna för Mellis pellis nu.

Det har varit så grått och trist väder idag. Riktigt inne-väder. Cristofer har hållit på att fixa i källaren medans jag och barnen (läs Melissa) har sysselsatt oss med att färglägga och pyssla. Vi har haft fikafrämmande av Emma och Alva också.
Vi hade svårt att bestämma oss för vad vi skulle äta till middag idag. Mitt bidrag vann tillslut. Grillad kycklingsallad med oliver,soltorkade tomater, grädd mögelost,fetaost,spetspaprika,körsbärstomater, walnötter och chilifrön.
Jag älskar goda matiga sallader med mycket smaker!



Bild från igår. Fyndade så fina rosor på Ica igår 👍🏻


Gumman är inne i pysslandet ☺️


Våran middag. Serveras med gott valfritt bröd! Smaskens.

Nu ska jag umgås med min sambo. Han har läst klart nu.

Kram på dig!

Mat recept, Min dag i bilder, Min vardag | |
#1 - - ISA:

verkligen grå dag, då får man mysa inne med gott samvete :)

Svar: Precis, det är det enda positiva! Att man kan mysa med gott samvete ☺️
Hanna

Upp