Hej kära du!!

 
 
 
 
 
 
 
God kväll och välkommen tillbaka kära du!
Det var länge sedan. Eller hur? Är allt bra med dig?
 
Med mig och oss är det bara bra. Årets sommarsemester är slut och vi är tillbaka i vardagen.
Även fast jag är mammaledig så är det skönt med rutiner. Det gillar jag!
Idag var det andra dagen som jag var med Melissa på förskolan, du läste rätt. Förskolan.
Melissa pratar jämt om att leka med kompisar och hitta på saker så vi tillsammans med henne har beslutat att hon ska få börja på 15tim/vecka.  Också får vi helt enkelt se hur mycket hon kommer vilja vara där.
Jag tycker det känns jätte konstigt att hon ska iväg på förskola och jag ska vara hemma med Noah själv.
Lilla gumman.. Hon har blivit så stor ❤️😢
 
..Och på tal om stor. Lilleman har vuxit massor i sommar. Både i utveckling och kroppsligt.
Noah är snart åtta månader. Han kryper för fullt och tar pauser under färden då han smidigt sätter sig upp och kikar omkring på omgivningen. Sedan någon vecka tillbaka har han börjat ställa sig upp mot saker och ting och vi får passa han så att han inte trillar bakåt. Han är glad i den mesta mAten och frukten med verkar inte intresserad av att sluta amma på kvällarna och nätterna..Han tar varken välling , napp eller ersättning. Inte ens bröstmjölk i flaska! Bara vatten i flaska. Så sitter du inne på något super knep så får du gärna dela med dig.
Lill snuttarn där. Han har mig som levande napp om nätterna. Och ibland kan det bli många uppvak på en natt.
Hmm.. Nåja, vi har lärt oss att de är ingen idé att grubbla ihjäl sig på lösningar. På några veckor eller dagar kan det ha hunnit hända mycket och barnet har helt plötsligt ha ändrat sig helt. Bäst är det nog att bara följa med.
 
Förresten, bilder här ovan är från gårdagens utflykt upp i skogen ovanför oss.
Vi älskar att bara gå i skogen och prata,tänka,känna och bara vara tillsammans. Det är rogivande och energigivande.
Hösten bjuder på många fina dagar. Solen som värmer och den härliga friska luften.
 
Cristofer tar fortfarande ut Fredagar så vi har helg redan nu. U n d e r b a r t ❤️
Köpte hem godis och tjuvstartöade helgen med gotta framför Sommar med Ernst.
Hoppas du får en bra helg. Glöm inte bort att du är värdefull.
God natt!
 
 
Bilder, Familjeliv, Min vardag, Älskade Melissa, Älskade Noah | |
#1 - - Silja:

Åh vad fina bilder. Skogen är magisk

#2 - - Isabell:

Så otroligt underbara bilder!! <3 Stora tjejen! :)

#3 - - Erica:

Åh herregud John är likadan.. snuttar hela nätterna och flaska med ersättning eller välling går inte hem.. hoppas dom ändrar sig snart. Och börjar sova om nätterna :)

Svar: Absolut!! Man blir så trött 😕
Hanna

#4 - - Anonym:

Ja skulle nog sova borta en natt för att se om de försvinner, fort blir de en vana bara för han när du alltid finns där :)

#5 - - Anonym:

Ja skulle nog sova borta en natt för att se om de försvinner, fort blir de en vana bara för han när du alltid finns där :)

#6 - - AnnaPanna:

Jaa äntligen är du tillbaka☺som jag har längtat!

Svar: Det är roligt att höra att jag är saknad 😂👍
Hanna

Upp