En lugn Lördag

 
 
Hejsan ☺️
 
Imorse åt vi en lång frukost. Älskar när man kan sitta länge och prata. Är ju inte alltid det är så mysigt som man önskar med småbarn i familjen. Dom kan ha andra planer än att sitta länge och sörpla Smothie.
Men idag så!
När alla hade gjort sig klara så for Cristofer och Melissa på Leos Lekland med en annan pappa och barn.
Själv stannade jag hemma med Noah. Vi drog igång Spotify och körde igång Kirchen Aiden. Jag bakade och Noah sov för det mesta. Mamma kom förbi på en kaffetår och fika också.
Hann ta vagnen och gå ut på en promenad också innan resten av min familj kom hem.
Nu är alla samlade och Melissa och Cristofer badar på övervåningen. Hör hur dom plaskar och leker där uppe.
Är nog bra att bada av lite baciller och byta kläder. Leos Lekland känns som rena smitto stället.
 
 
Noah är verkligen en nöjd och glad kille. Visst kan han ha sina stunder då det är mindre kul. Men för det mesta är han så nöjd med tillvaron.😍
Extra kul är det nu då han har börjat jollra och skratta ordentligt. Vi blir varm ända in i hjärtat.
Lilla plutten.. Han är ju inget spädbarn längre. Han är ju mer en bebis nu! Tiden går så fort!!
 
 
En del av botten på mitt bakverk..
 
 
Ännu mera choklad i smeten.
Ska visa sen vad jag har bakat. Kan lova att smeten var god i alla fall.
Fööör god!!
 
Nu har dom badat klart och vi ska börja fundera på vad vi ska äta till middag?
Vad äter du ikväll? Jag har slut inspiration för tillfället.
 
Hej så länge.
 
Familjeliv, Min vardag, Till Noah | |
#1 - - Johanna:

Så söt!

Upp