Mer kärlek till folket!

 
 
Hoppas att du har fått lite extra med kärlek idag.
Jag skickar en kram här till dig i alla fall ❤️.
Egentligen borde man vara duktigare på att sprida snälla ord och skänka kramar oftare, inte bara idag på alla hjärtans dag. När jag vaknade med Noah imorse och vi gick ner till min andra två älsklingar så tänkte jag hur fulländat mitt liv är. Jag kan egentligen inte önska mig något mer. Jag har fått allt jag önskar och dom är jag rädd om.
 Imorse efter frukosten delade vi ändå ut lite små paket till varandra, bara för att det är roligt ☺️
Bjuder på några bilder.
 
 
Min fantastiska bukett!
 
 
 
Äntlgen kan jag frossa i Chevre ost igen!! Såå gott. I Love It!
 
 
Varmis!
 
 
Här kommer desserten..
 
 
Nutellamousse.
 
Nu ska jag mysa med min lilla gymkille på golvet. Benen och armarna flaxar på för fullt.
Gullöga!
 
 
Högtider, Min vardag | |
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

åh så gott det ser ut :)

#2 - - Johanna:

Vilken underbar bukett! Och maten och efterrätten ser otroligt goda ut.

#3 - - ISA:

åh vad varm man blir inombords av att läsa hur nöjd du är med tillvaron, fint <3

Upp