Passa på!

 
Tävlings dags!
 
Sommaren närmar sig, det innebär många tillfällen att klä upp sig.
Examen,bal,student,midsommar,middagar och kanske bröllop?
Jag har ett samarbete med Sofiamoore.se där jag lottar ut ett presentkort på hela 400kr.
Så för dig som vill ha en snygg balklänning är detta erbjudande perfekt. Klicka på länken för att se de snygga klänningarna.
 
Det är enkelt att delta i tävlingen.
Om du har Instagram får du gärna gilla sofiamoore.
Annars kommenterar du vilken klänningen som är din favorit och lämnar din email i kommentarsfältet.
Tävlingen avslutas den 22/2.
Och du, dessutom så får du 10% på alla måtsydda klänningar om du uppger HANNA10 på din beställning.
Passa på nu ☺️
 
 
En av mina favoriter.
 
Min vardag | |
#1 - - Anonym:

"Verbier dress" blev min favorit! :-)

#2 - - Anonym:

så fin!!

#3 - - Madelen:

Det var jag som skrev "verbier dress" 160216. Angav namn och e-post men det verkar inte ha fungerat?! ;)

#4 - - Hanna:

Min favorit blev Valetta dress :)

Upp