Peppande tights!!

God kväll kära du!
 
Söndagkväll är här, igen! Vi har haft kalas här hemma idag. Pappan i huset har fyllt år så vi har kalasat och haft främmande. Men mer om det i ett annat inlägg. Lovade ju dig recept och bild på bakverken också.
Måste först föra över bilderna och sen skriva ner receptet så det får bli imorgon. Du får hålla ut😉
 
Vilken sol vi har haft här idag och igår också för den delen.
Jag bäddade ner barnen i vagnen och gick en promenad tidigare. Så friskt och skönt!
Är något speciellt med att gå en promenad, ha sovande barn i vagnen och njuta av omgivningen.
Håller du inte med?
När jag kom hem från min tur med vagnen hade gubben gjort upp eld i grillstaden. Det blev ett gott mellis i form av grillad korv över öppen eld. Gott med något salt efter allt fika vi har ätit idag.
 
Förutom promenader så har jag kommit igång en del med gymmet också. Jag tycker ju att det är så roligt att kunna träna igen, på riktigt!
Cristofer har fått sig en helt ny tränings outfit i födelsedags present.
Nu blev jag också sugen på något nytt. Har upptäckt en sida som har annorlunda och sprudlande glada färger på sina träningskläder. Man blir ju peppad av att bara se på just dessa kläderna. Visst!?
 
 
Spana in deras hemsida omshantinordic.com för en massa olika varianter. Finns färger för alla!
 
Hoppas du får en bra avslutning på din helg.
Själv ska jag göra mig en te kopp och doppa ostsmörgås.
Kram!
Min vardag, Mina tips! | |
Upp