Hanna-dagen


Den 5 Januari idag!
Det innebär att det är Hanna-dagen och även min dopdag. Grattis till alla Hannor där ute 😃 Det är dessutom trettondagsafton.

Jag sitter i skrivandets stund och äter Popcorn med smält smör över. Vi ser The Heat som går på 3an just nu. Den är så rolig den här filmen!
Tidigare ikväll har vi varit på Clarys och ätit middag med vännerna. 
Det var både gott och väldigt roligt, jag fick ont i skrattgroparna mer än en gång.

Och tidigare idag var vi och gjorde något som Melissa har längtat efter så mycket! Hon premiär åkte skridskor som tomten kom med i år.
Det var halkigt och svårt och hon såg ut som Bambi på riktigt hal is. Melissa lyckades ändå vara glad och inte sura ihop. Efteråt gjorde vi som morbror och de andra hockeykillarna brukar göra, äta lunch på grillen. Det var en nöjd Melissa efteråt!
Eftermiddagen spenderades hemma med främmande av Pernilla och Andreas. Vi fikade, Myste med lilla N och pratade resor.
Jag, Cristofer och även Melissa har pratat länge om resor och kollat runt. Vi har hittat en favorit och nu är det bara att boka som återstår. Är ju halva nöjet att na något att längta till och se fram emot 👏🏻


Melissa var så mallig då jag ropande och hejjade på henne! Kolla in minen på  bilden 😉 


Mina bordskamrater för kvällen.
Lilla N var också med. Hans första besök på en resturang. Han skötte sig galant! Han sov sig igenom hela vistelsen och vakande för att äta och sen somna om igen 👍🏻 Vad enkelt att ha med sig dom nu då dom är så små. Inget spring i benen än 😝

Mina tre rätter för kvällen..



Också en liten Outfits bild såhär kvällen till ära! Det är så skönt och roligt att ha vanliga jeans igen 😃
Men, jag ska erkänna att jag faktiskt saknar magen också!



Högtider, Min dag i bilder, Min vardag | |
Upp