Melissa har blivit storasyster!

Hej och gott nytt år!!
 
Han är här, våran efterlängtade och redan så älskade lilla kille!
 
49cm och 3095 gram.

I exakt samma vecka och på samma dag som sin storasyster valde han att se världen, 38+2 (vecka 39).
Och dessutom på självaste Nyårsaftonsmorgon.
Jag vaknade och kände en molande känsla i nedre delen av magen, en stund senare hade starka värkar startat ,som jag från början bara trodde var Förvärkar. ( Fast innerst inne visste jag att det var mer än så)
Jag klockade första gången 05:40 och värken pågick i 1;35 min och kom då med 5 minuters mellanrum. 
Två timmar senare är han född, i ambulansen, på SUS.
Men allt gick jätte bra och vi alla mår hur bra som helst, vilket är den absoluta huvudsaken.
Ska berätta mera i ett annat inlägg.
 
Vi har nog inte förstått att han redan är här. Att Melissa äntligen har blivit Storasyster.
Att jag är tvåbarns mamma. Att vi är en familj på fyra.
Så overkligt och så fantastiskt 💙
Vilket avslut på vårat år! Vi hade ju inte kunnat få ett bättre sätt att vinka adjö till 2015.
 

Första mötet med lillebror 💙
Vilken glädje och så stolt storasyster!

 
 
Familjeliv, Graviditeten, Högtider, Min vardag | |
#1 - - mamma:

De finaste barnbarnen som finns, så klart :)

Upp