Solresan är bokad!

Hej på dig finis!
 
Igår vaknade vi upp till endast -5. Äntligen, så ljuvligt! Vi packade ihop oss och for till Kanis från förmiddagen.
Noah har blivit snorig och jag har bara vågat ha han i barnvagen sammanlagt två gånger eftersom att det har varit så kallt. Jag tänker på hans små luftvägar..
Denna gång åkte Melissa inte Slalom , utan vi mötte istället upp andra familjer för Bobåkning och korvgrillning.
Mammorna med barn körde bobrace i pulkbacken. Roligt värre om jag får säga det själv!
Klockan två hade morbror Jakob hockeymatch så vi åt sen lunch på grillen och sen gick vi till Ishallen.
Älvsbyn vann så det var roligt! Duktiga killar har vi 👏
På kvällen plockade vi upp godis och chips och for vidare till Ida&Felix. Där röjde Melissa och Manne och vi vuxna satt och bokade årets solresa! Wihoo!! Äntligen är den bokad. Dock far vi inte för ens i höst, men tiden lär gå fort dit. Har du bott på Atlantica Holiday Village Rhodes någon gång?
 
Nu ska jag ta och hoppa i duschen. Nu för tiden känner man sig aldrig ren. Är ständigt bröstmjölk och andra vätskor kring mig. Glamoröst och mysigt 😉
 
Några bilder från hotellet.
 
 
 
 
 
 
 
 
Min vardag, Resor / Äventyr | |
#1 - - JENNYH - Mammablogg:

Åh ser underbart ut!

#2 - - ISA:

skönt med resa bokad, något att se fram emot! ser himla fint ut ;)

Svar: Ja verkligen! Det är alltid kul att ha något att längta till 👏🏻
Hanna

#3 - - Anonym:

Vad skönt! När åker ni? Har också en resa till Rhodos inbokad i skiftet sep/okt. :)

Upp