Roliga Måndag

Tjoho bloggen ☺️
 
Barnen sover och jag sitter och mumsar på frukt och choklad. Har precis fyllt i Noahs bok. Har missat en del. Det är bäst att fylla i eftersom,annars glömmer man fort bort när saker och ting hände.
Hade glömt att fylla i när hans första leende var och nu kommer jag inte ihåg hur gammal han vat. Känns hemskt att den raden ska stå blank. Första leendet är ju speciellt ❤️ Måste luska vidare ungefär när det var i alla fall. 
Ska påbörja en stor fotobeställning ikväll också. Har länge tänkt göra det, men tiden räcker inte riktigt till. Eller så kanske jag har valt att prioritera annat, vad vet jag.
Har din dag varit bra?
Våran har varit så mysig! Fullt med aktiviteter direkt efter frukost. Största delen av dagen har vi tillbringat med Hanna och Charlie. Barnen har badat,lekt i Lomtjärn, busat och ätit glass. En lunchpaus på Ekbergs gjorde vi också. Sen på eftermiddagen vinkade vi hejdå och for vidare på 4års kalas för söta Alice.
Nu är kylen laddad för veckans alla maträtter ( tycker det är så tråkigt att laga mat på sommaren, i alla fall vardags mat.) så den är full med godsaker. 
Vi har även bunkrat upp så vi är redo för många kompis-dagar. Glass i massor,frukt,Festis och mini kex.
 
 
Min vardag | |
Upp