Bakning & Picknick

God kväll fina du..
 
Idag ville Melissa bjuda Charlie på picknick i skogen så efter lunch hade vi bestämt dejt.
På förmiddagen bakade jag och gumman en omgång med Moccarutor och jag började möblera om igen.
Vet inte vad det är med mig, men när jag har lite att göra far jag och flyttar i saker,möblerar om ,städar i lådorna och ändrar om här hemma. Cristofer suckar alltid då han ser mig. Idag när han kom hem från jobbet fick han hjälpa mig att bära ner våran stora malmbyrå från övervåningen ner till barnens lekrum.
Det blev bra! Mer förvaring 👍
Efter lunch packade Melissa ihop för picknick alldeles själv. Hon var så söt då hon plockade i Festisar,moccarutor,päronen,kakor också kokade jag kaffe till mig och Hanna.
Det blåste rätt mycket men vi fick ändå en trevlig stund i skogen och i lekparken.
På vägen hem såg nyfödda andungar. Så söta!
 
 
Gumman i sina nya byxor.
Blått är flott 👌
 
 
Sötöga med "örhängen" 😍
 
Fåglarnas lilla hus..
 
 
Noah trivs i sittdelen. Där siitter han bra och har koll på vad som händer.
 
Melissa med sin Charlie i gräset. Sötungar!!
 
Nu måste jag hoppa i duschen.
Natti natti.
Kram!
Min vardag, Älskade Melissa | |
Upp