Långhelg

Wow vilken långhelg med familjen.
Mycket har vi hunnit göra. Både nyttiga saker som har legat över oss och en hel del roliga saker.
Cristofer började i Fredags med sin första pappa fredag-ledighet. Så helgen blev extra lång!
Vi kickade igång helgen med Clarys Grillbuffe. Mm! En ny Fredags tradition är född.
Igår var det Sveriges nationaldag och jag jobbade uppe på församlingsgården. Jag stod utanför kyrkan och sålde Kaffe&Bulla. Riktigt trevligt! Fint väder och mycket folk. 
Kvällen innan packade vi in oss i bilen och for och körde. Det är så mysigt att bara fara och köra. Titta på hus,djur mm. Vi avslutade våran tripp med att premiär fiska i stugan. Melissa har länge längtat efter att få fiska.
En picknick på Bryggan i kvällssolen hann vi också med.
 
Har din helg varit bra?
 
 
Det både doftar och ser somrigt ut inne på vårat handfat.
 
 I Lördags blev jag så choklad sugen så jag kastade ihop en Kladdkaka med Marabou i.
 
 
 Melissa cyklade förbi mamma och Alex och bjöd hit dom på nybakat.
 
 
Nationaldagsfirare! 
Vi har knappt några bilder på hela familjen. Cristofer hamnar oftast bakom kameran.
Lite tråkigt kan jag tycka..
 
 
 Jag och min "lilla" bebis 💙
 
 
Melissa med sin egna fiskeväska.
 
 
Pappan kastar ut..
 
 Söndagen bjud på en fantastisk sommarkväll..
 
 Vackra Muskus!!
 
Och min vackra man..
 
 
Gumman tog såklat den största bullan.
Och det var också den sista bullpåsen. Imorgon har dom visat regn så jag har faktiskt handlat för bullbak. Bullar vill jag alltid ha hemma! 
 

Vi överraskade pappan med sovmorgon och frukost på sängen på Nationaldagsmorgonen.


Grattis Sverige!!


Nu ska jag kika vidare på HMs rea. Är redan uppe i sjutton varor i korgen. Aoutch! måste nog kolla igenom varukorgen en vända innan jag klickar iväg beställningen.
 
Kram
Bilder, Familjeliv, Min vardag | |
#1 - - ISA:

åh vad det känns som ni maxade denna sommarhelg, helt rätt <3

#2 - - Sriwanna:

Jag håller med dig, den här långhelgen har varit underbar hos oss också :D

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser ju alldeles underbart ut. Verkligen helt sagolikt!

Upp