Måndag

God morgon ☺️
 
Har en kille sovandes i famnen så jag passar på att skriva till dig. Han vaknade 05:30 pga av ett rejält kalas i blöjan och pyjamasen! Haha, en härlig start på dagen. Han egentligen inte sovit klart så han somnade här hos mig. Mysigt.
Nu ser jag Nyhetsmorgon,dricker kaffe och väntar på att Melissa ska vakna och komma ner.
Idag ska vi på sista frulllen hos grannen, sen reser vissa bort och alla tar sommarlov ,semester,har byggprojekt och vi tar helt enkelt sommar uppehåll med frukostdejterna.
 
Måndag idag och sista skolveckan för alla barn i våran by. Klockan 11:00 har vi en examen inplanerad i kyrkan, då tar min lillebror examen och checkar ut från lågstadiet. Till hösten börjar han högstadiet!! Så sjukt. Det var ju nyss jag som började!? Är lite smått avis på han. Vilken rolig tid. Verkligen! En helt ny värld öppnar sig. Nya kompisar och det händer en hel del. Ser tillbaka på den tiden med bara ett leende på läpparna.
 
Helgen har rasslat förbi och jag bara älskar att Cristofer har lediga Fredagar. Vilken skillnad! Man hinner så mycket mer. Vi inledde Fredagen med att bjuda hem vänner på middag och sen har helgen fortsatt med god mat och pyssel ute på gården.
Bjudar på några bilder från Lördagen. Då var vi hemma hos pappa och blev bjuden på lunch.
 
 
Våfflor över öppen eld blir något speciellt.
 
Mm..
 
Vi hittade nyckelpigor 
Melissa gjorde sig snabbt redo för att bada med morfar.
 
Roligt!! Hon hade nog kunnat bada hur länge som helst.
Vi fick en mysig förmiddag tillsammans.
 
Nä, nu måste jag nog gå och klä mig..och väcka gumman.
Vill inte komma försent till frukosten. Är hungrig!!! Är ju van att äta på en gång jag vaknar.
 
Kram på dig.
Familjeliv, Min vardag | |
Upp