Lill-Lördag


Mysiga härliga dag.. Jag och barnen har haft en extra bra dag idag. Allt har bara rullat på och vi har verkligen haft så roligt ihop, extra roligt och mysigt på något vis.
Att gå promenader och småprata med Melissa är så roligt. Att höra hennes funderingar,fantasier och idéer. Kloka,fina snälla tjej. Som jag älskar dig!
Vi har hunnit med så mycket idag så jag tänker inte ens rabbla upp allt utan jag visar några bilder från våran dag istället.
Ångrade att jag inte tog med mig systemkameran idag. Hade blivit så fina bilder från våran skogspromenad..


Min sommarflicka 💕

"Här kan jag och mina kompisar ha picknick"


Min ena sol stråle!

Och min andra solstråle!
Lill-Lördag idag och de brukar betyda lunch med min pappa. Lyxigt och roligt som alltid! Idag skulle visst pappa leka att han var Noah och Melissa skulle mata han med strips. Haha!! Tugga efter tugga, det var bara att gapa och låta som en bebis. Du skulle ha sett hur roligt det såg ut 😂

Jag började min morgon med att koka sommarens första Rabarberkräm. 
Mmm!!

Rabarberkräm med hälften mjölk och hälften grädde smakade utsökt till både frukost och sen mellis.
Kräm och en korvbit är ju så gott under dessa varma dagar.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Resten av familjen snarkar redan. Imorgon blir det ett besök upp på Öppen Kyrka ( Vuxen barn) där det förutom lek och pyssel serveras plättar.
Melissa har pratat och längtat till att fara på kyrkan och äta plättar.
På eftermiddagen väntar ett BVC besök. Lilla plutten är ju hela 5 månader.
Spännande att se hur mycket han väger nu. Han börjar kännas riktigt tung 😅

Men som sagt, natti natti!
Min dag i bilder, Min vardag, Älskade Melissa | |
#1 - - Malin :

Vilken underbar dag ni har haft 🤗 Och du är så fantastiskt vacker Hanna! 😀 Kram från Malin (@hopemalin på Instagram)

#2 - - Jossan:

Så underbara bilder!! :)

Upp