Helgen

Hej ☺️
 
De senaste dagarna har varit helt fantastiska! Vilken värme vi har fått upp hit till oss i norr.
I helgen har vi verkligen fått försmak på sommaren. Glass i massor,klänningar,sena kvällar och trädgårdsfix.
I Fredags jobbade Cristofer sista Fredagen på månader. Nu kommer han vara lediga med oss framöver.
Kommer göra stor skillnad på helgerna. 
På Lördagen var vi in till stan och fyllde på med nya Uteleksaker ,sommarkläder till Noah och fröer och buskar till trädgården. Sen var vi ute och fixade. Cristofer och Melissa lagade middagen. Laxpaket på grillen.
Åh så gott det är alltså! Och enkelt, bara kasta ihop allt i ett foliepaket. Och extra gott är det då någon annan lagar maten.
Och igår var det ingen vanlig Söndag utan det var ju Morsdag!
Min tredje morsdag men min första med två barn. Vilken rikedom ❤️
Jag fick mig ett eget sytt hjärta av Melissa,teckning och ett äppelträd. Tack så mycket!
Min alldeles egna och fantastiska älskade mamma bjöd jag hit med familjen på brunch.
Dagen fortsatte sedan utomhus med vattenballonger,vattenkrig och blomplantering i blomlådorna.
Söndagen avslutades hos svärmor och svärfar med middag.
Och en liten present till Cristofers mamma.
 
Några bilder från helgen.
 
 
Kul att hoppa med vattenballonger!
 
 
Första laxpaketet för i år. Slurp! 
 
 
Noah i min mammas trygga famn.
 
Välkommen på brunch!
 
 
Ricekrisp pavlova. Denna tårta mina vänner, det är en tårta jag har gjort många gånger då fantasin har tagit slut.
 
 
Krossade Oreokex,Nutellamousse och jordgubbar på toppen.
 
Ost och kex OCH fikonmarmelad får jag aldrig nog av..
 
Mitt fina äppelträd.
 
 
De senaste kvällarna har varit så varma och sköna.
Det är svårt att slita sig för att gå in.
 
 
Allt växer,slår ut,blommar och gror. En vacker tid..

 

Nu måste jag hänga tvätten. Oh, hjälp så tungt det kändes. Sånt ska man inte spara till sist.
Nåja, bara ta tag i det innan jag lägger mig.
God natt på dig ❤️
Bilder, Familjeliv, Min vardag, Växter och Grönt | |
#1 - - Jenny :

Åh vilka fina bilder! Laxen såg extremt god ut!

#2 - - Linda:

Vilka underbara bilder! Brunchen ser ju helt fantastisk ut!! :D

Upp