Shopping

Hejsan!!
 
Onsdag idag och det innebär att det är Kristihimmelfärdsdag imorgon. Cristofer skulle ta helg redan idag!
Wihooo!! 
 
På morgon kom två mammor med barn över till oss och lekte. Solen sken och vi fikade/åt glass utomhus.
Vilken härlig start på dagen! Sen har jag försökt att krattat ihop några lövhögar, också har vi haft besök av Melissas morfar dom kom och lekte en stund.

I postlådan idag låg ett stort paket. En Pike tröja till mig, och resterande andra två grejer är presenter.
Hihi, alltid lika roligt med paket i postlådan.
Melissa var så trött efter lunch då vi hade varit ute från morgonen och dessutom haft en massa kompisar, så hon ville vila. Hon tog tutten och sa sov gott och gick upp.
Sen hittade jag hon avklädd och sovandes i sin säng. Trött tös ❤️
Jag såg min chans att ta en glasskål ( Hallon&Lakrits) och bläddra igenom posten.
 
 
 
 
 
Rosa pellisar har också fått flytta in.
 
Jääääsp...så trött jag blev! Jag skulle också vilja lägga mig och sova middag.
 
Hej då!
Min vardag, Mina inköp | |
Upp