Vinkar adjö till denna Tisdag


Hej och hå 😃

Från att ha nickat till i sängen vid 19:30  (kvällsammning av Noah) till att vara full av energi nu klockan 22:00.
Vad hände?
Jo jag for på gymmet. Jag var egentligen riktigt omotiverad och som sagt väldigt trött. Men Cristofer puschade mig och när jag väl kom dit betade jag av ett riktigt bra biceps-pass. Så nu är jag full av endorfiner 😃
Sitter och bläddrar igenom dagens post, idag fanns de mycket intressant läsning. Både kläder och matlagning. Glufsade först i mig popcorn som blev kvar från helgen, medans stod jag och hackade en god fruktsallad. Kunde inte ens vänta på att den skulle bli klar. Är alltid så sjukt hungrig då jag har tränat, så jag har inte tålamod att vänta!
Nåja, nöjd känner jag mig att jag tog mig iväg ikväll. Nu är Cristofer och tränar. Här avlöser vi varandra 😃


Fruktsallad med vispgrädde och receptinspiration från Coop. En skön och god avslutning på denna Tisdag 👍🏻
Har hittat många recept för kommande grillmiddagar som vi måste testa.

Nu ska jag fylla på skålen. Det kurrar fortfarande ☺️

Sov så gott sen!
Min vardag | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Vad härligt, det är så skönt att få till ett riktigt bra pass! :)

Upp