Fredag

Hej och trevlig helg!!
 
Medans Melissa var på föris så passade jag på att handla hem lite gosaker för helgen. Noah fortsatte att sova en stund till och jag passade på att städa och plocka undan. Skönaste känslan är då det städat och kyl och skafferi är uppladdat inför helgen. Här blir det Kyckling, friterade pommes och sallad till middag. Vad äter du ikväll?
Jag har tjuvstartat med Lördagsgodiset redan. Hembakat tidningen och choklad i min ensamhet. Njutning för en småbarns mamma 😉
 
När jag hade hämtat gumman på förskolan åkte vi På Clarys och blev bjuden på Fredagslunch av morfar.
Lyxigt och mysigt!
 
   
Vi träffade på mormorn på byn och Melissa ville följa på affärer med henne. När hon kom hem igen hade hon förvandlats till en liten prinsessa.
 
 
Prinsessan Melissa med rosa partyspray!
Tidigare idag.. Hembakat tidningen och lösviktsgodis. 👌
 
Nu ska jag spana efter en vinteroverall till Noah. Melissa är klar med sina kläder, hon behöver bara ett par nya vinterskor. Men Noah behöver det mesta nytt. Hade han varit en tjej hade han fått ärva av syrran. Men att klä han i ljusrosa overall känns nog så tjejigt. 
 
 
Kram på dig ❤️
Happy Friday, Min vardag | |
#1 - - Lena:

Vilken mysig fredag det låter som! :)

#2 - - Thea:

Vad gott med godis!

Upp