Picknick i kylan

God kväll..
 
Sitter i soffan nyduschad och insmord i min nyaste lotion. Ser Renees brygga och äter kvällsfika.
Var och drog av ett gympass tidigare ikväll. Gick väl helt okej. Hann med lite allt möjligt.
  
Det har varit kallt idag, men vackert. Soligt och friskt! Med med solen kommer också allt damm och smuts..
För att inte tala om fönsterna. Hur dom ser ut! Och du som har gammla fönster vet hur svåra, i princip omöjliga dom är att få rena. Jag började iaf skura och plocka med Noah blev klängig och less efter ett tag så jag och MeLissa beslöt oss för att klä på oss och gå ut en stund. Hon föreslog att vi skulle ha picknick. 
Positiv som jag är så målade jag upp en mysig bild framför mig då vi satt i solskenet och picknickade.
Haha!! Så typiskt mig. Sanningen blev något helt annat. Kul hade vi men fy vad vi frös!
Vi kastade i princip i oss det vi hade med oss och skyndade oss hem igen.
Väl hemma tände vi en värmande brasa och förberedde middagen, hemmagjorda pizzor.
 
Jag jobbar både imorgon och på Fredag så Cristofer har tagit helg redan.
Känns som Fredag idag. Härligt!
 
 
Frukt-mellis 
En till frukt-älskare. Dock något grisigare..
 
 
Själv har jag försökt bota tröttheten med allt från choklad,limpsmörgås,Kanelbulle och salta kex.
Det enda som hjälpte var den friska luften. Det gjorde susen.
 
 
Påväg till våran "picknick" bestegs de många kullar och berg.
 
 
Bara lilla näsan tittar fram i vagnen. 😍
 
Melissa packar upp.
Ser du så varmt och mysigt vi har det!? Haha..
 
In i värmen och fixa pizza istället.
 
Vi gjorde en vuxen pizza och en barn.
På våran pizza gömmer sig allt möjligt gott.
Chevre,Basilika,Pesto,Oliver Färska champinjoner mm..
 
 
 
På barnens pizza är det endast Annanas och skinka.
 
 
Nu ska jag blåsa ut ljusen och släcka ner.
Sov gott kära du.
 
Min vardag | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en riktigt härlig dag! :)

Upp