En perfekt Fredag

Gokväll ☺
 
Tar paus från allt gotta och skriver några rader till dig.
 
Morgonen började med den mysigaste mamma-frukosten på länge.
Emma bjöd upp på en grym buffé av allt möjligt gott. Så trevligt att se alla och sitta och surra ett tag.
När jag och barnen kom hem så var det dags för Noah att sova så jag började att städa och möblera om.
Det är rogivande att flytta runt på grejer. Men just nu så är jag less på det mesta här hemma. Jag skulle vilja köpa typ allt nytt! 
 
På eftermiddagen kom min pappa hit på kaffe och smörgås.
Melissa fick sminka han i hennes skönhetsalong och sen lekte dom tagen här hemma.
Helt plötsligt steg Crostofer in genom dörren och överraskade med att både komma hem tidigare och en bukett vackra blommor. 
Melissa hade önskat att äta Barnbox till middag så när vi hade helghandlat plockade vi upp mat från grillen och mumsade i oss. Proppmätta blev vi allihopa! Soffan lockade efteråt men vi lyckades ändå fara iväg till Kanis och nöta lite i Backen. Noah promenerade för fullt i sina första vinterskor. Skönt att han redan nu börjar bli hyfsat smidig i skor. Och Melissa var så duktig och kämpade på hon också men med slalomskidorna.
Det var så härligt att ta sig ut en stund.
När vi kom hem hade vi "Afterski" i soffan. Gotta och Chark framför Fångarna på Fortet.
Nu sover gumman brevid oss här i soffan och snart sover vi nog också.
Ikväll blir det en tidig kväll.
 
 
 
Tänk..till hösten ska våran "bebis" packa ryggsäcken till förskolan.
Hjälp!!
 
 
Förra Fredagen åt vi hemmagjorda Oxfärsburgare. 
Såå goda!
Vi är ingen typisk Taco-Fredag familj, utan vi är snarare en Hamburgar-Fredag familj.
Det har en tendens att bli just det på Fredagar ☺
 
Nu önskar jag dig en fortsatt bra kväll och en skön helg.
kram!
Happy Friday, Min vardag | |
Upp