Små hjälpredor

God kväll i stugan 😚
 
Regner smattrar utanför rutorna jag har tänt ljus lite var stans här hemma.
Känns nästan som höst.. tur är väl det, att de inte är höst än. Vi har ju en lång sommar framför oss.
Tidigare idag när solen visade sig så kunde vi sitta ute och äta glass med vårat främmande utan jackor.
Och det var varmt!! Så underbart!
 
Melissa är i stort sett ute från morgon till kväll dessa dagar. Hon kommer in och äter och kissar sen ser man knappt skymten av hon inne. Dom är som jag nämnt tidigare ett stort gäng med flickor som leker så bra ihop.
Det är så roligt!
 
Idag kom hon in lägligt till det att jag skulle grädda plättar.
Snabbt hade jag två hjälpredor brevid mig.
Noah var duktig och sa flera gånger "aj aj" när han pekade mot stekpannan.
Annars kan han vara nog så snabb i sina rörelser ibland.
 
 
 
Innan Noah kom till oss och gräddade plättar lekte han några meter bort i barnens lilla kök.
 
 
 
 Melissa var snabb på att greppa sin visp
 
 
Sötisarna
 
 
Vispen kommer från Rice
 
 
Imorgon är det Fredag och det innebär frukost hos grann-frun.
Trevlig start på helgen 👌
 
Kram kram
Min vardag | |
Upp