Pärlis och Pizza


Jag och pluttisen trotsade regnet och for ut och hämtade mitt paket. Det var ett paket från sportamore och där i gömde sig min nya vinterjacka!
Jackan var inte så tjock som jag trodde. Men jag har redan jackor för riktigt kalla -30 dagar (burr!!!), så denna blir nog en perfekt jacka för "vanliga" vinterdagar.


Melissa hjälpte mig att förbereda middagen.
Direkt jag tog fram räkorna blev hon som tokig.
Hon brås på sin mor. Jag har alltid,så länge jag kan minnas, gillat skaldjur.


Texmex har pizzasås


Vi gjorde pizza på Tortillabröd idag. Dom blev goda!
Inte alls lika degiga som pizza på rulle har en tendens att bli.
Dock går det inte att jämföra med en riktig pizza tycker jag.
Men en perfekt middag då det ska gå snabbt.
Pizzorna ska bara va i ca 6min.


Olivolja och Honung är gott att ringla över pizzan 


En veckas gammal blombukett.


Nu börjar mina teljus från Partylite ta slut och även mina från Yankee Candle. Som tur är så har jag lagt en beställning på nya doftljus!


Melissa fick också äta pizza :)


Ett paket till Melissa låg i postlådan.
Det var min beställning på rosetter som hade kommit.



Jag beställde mina från Pärlis.se 
Rejäla och fina hårklämmor.
Så himla sött med dessa rosetter!

Mat recept, Min vardag, Till Melissa | |
#1 - - Susanna Maria J:

Nej men en sån sötnos! och vilken go pizza :D

Upp