En hel vecka har gått..

Jaha..Söndagkväll är åter här igen.
Känns som om de vore nyss jag skrev att de va Söndag, men de är ju faktiskt
en hel vecka sen :)
De tråkigaste med Söndagarna är att våran Cristofer far igen,de är alltid lika trist!
Som tur är så är även denna vecka fullspäckad med jobb och planer, så den kommer
nog bara rusa förbi.

När jag kommer hem från jobbet är mina planer att sätta sig i soffan med en fet glasskål.
Köpte två nya sorter idag, Lingon och Kryddig Rabarber.
Som vanligt har vi också en hel del godis kvar från helgen, så de blir väl som vanligt
att man äter upp resterna också ;)

Och du, glöm inte att hjälpa mig med frågan nedanför.
Har ju sån beslutångest.. Måste nästan ha bestämt mig till på Tisdag!

God natt och sov så gott.

Min vardag | |
#1 - - Sarah:

Okej, de var ju smart. Jag skulle iallafall satsa på en Nikon. Vi hade ju dem på gymnasiet och är lätta att förstå sig på, sen så är det ju objektivet som är viktigt, men nikon har ett bra från början, men som sagt det beror ju alldeles på vad du vill fota också. Men nikon kan jag rekommendera. :)

#2 - - sevendaysaweek♥:

sv; ja, verkligen!

Upp