god natt

Ella och Selma var inte så bad sugna som jag trodde.
Eftersom att dom inte ville bada for vi och tog en glass och hoppa in i bilen och for och körde en
sväng istället :)
Resten av kvällen har de varit tvättning,hängning,renbäddning,kloklippning,pälsklippning och kammning.
Måste vara skönt att få bli av med lite päls i denna värme.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om mitt yrke som hundklippare men värst fult vart det inte iaf!
Hade kunnat bli värre :)

Lite bilder från dagen idag.




Emma hade med sig en burk med massa goda frukter i.
Perfekt på stranden :)



Lika perfekt är en tidning med lite mode och skvaller i.



Kolla vilken snyggskit som jag träffa på vid strandkanten i Korsträsk :)



Jakob agerade chaffis till Erik. Vi andra satt på helspänd medans Jakob glatt körde över både andras väskor och leksaker.
Haha herregud :)

Nu ska jag krypa ner i våran renbäddade säng.
Har köpt en fläkt till sovrummet idag så nu kanske de inte är lika varmt på kvällarna.
Natti natti!
Min vardag | |
Upp