Nytt i trapphuset

Såja, en fjärde Marängswich är nu avklarad ;) 
Man skulle kunna tro att jag är gravid och har fått cravings men så är icket fallet.
I så fall är min sambo också gravid!
 
Måste visa dig så tjusigt det har blivit i vårat trapphus.
Vi hittade äntligen en plats åt älghornet och det blev kanon om jag får säga det själv.
 
 
Förutom att Cristofer har satt fast älghornetså har han också fått agera frisör ikväll.
Min utväxt var brutal och toningen som jag brukar ha skulle inte komma in till salongen för ens efter nyår.
Så.. jag gjorde något jag egentligen inte gillar, jag for och köpte en färg på Coop.
Hur resultatet blev törs jag inte säga än, jag får titta närmare imorgon då jag fixa till det.
Vi fick oss några goda skratt i alla fall :)
Cristofer sa att han kunde sin sak och jag behövde visst inte känna mig nervös. 
Njaa...jag vet inte än.
 
Vårat hem/ Inredning | |
Upp