Grattis älskade Cristofer!

God kväll :)
 
Det är minsann en trött tjej som sitter och skriver här. Jag får kämpa
för att hålla ögonen öppna. Det har varit en lååång dag men en mycket trevlig en!
Cristofer har fyllt år och han har uppvaktas med gosaker och pressenter.
Sen har vi varit och kikat på våran lilla tjej igen. Dom ville bara kontrollera att min
moderkaka åkt upp som den ska och det hade den.
Lilltjejen våran hade en kalufs på huvudet och låg med lilla rumpan upp mot revbenen.
Det var så roligt att se hon igen ♥
Efter ultraljudet blev det en sväng på stan. Cristofer shoppade hockeyklubba och
blev som en liten pojke i en godisbutik då vi gick igenom alla rea hockey hyllor.
Innan vi for hem hämtade vi upp våran soffa från Mio.
Soffbordet kommer inte för ens 2 April så det får vi vänta med ett tag.
 
Nu ikväll har vi haft lite fikagäster i huset och kokat första kaffet där.
Vi stormtrivs redan och ser såklart fram emot på Tisdag då första övernattningen sker.
 
 
 
Gubben fick välja lunchställe och det blev fyra små rätter för båda oss.
Vi åt på vårat gamla stamhak Golden Dragon :) 
 
 
Jag passade på att bunkra upp med helggodiset när vi passerade Lösviktshuset.
 
 
Cristofers tårta innehöll ett lager med Dumlefluff och ett lager med Hallongrädde.
Ovan på är det ett täcke med mild vaniljfrosting.
Måste erkänna att den blev riktigt god. Inte alls så där gräddig och söt som många
gräddtårtor lätt kan bli. Non nom!
 
Nu ska jag sova! Imorgon väntar första föräldra utbildningen :)
Spännande.
 
Natti natti med dig..
 
 
Min dag i bilder, Min vardag | |
#1 - - Mli - Husägare & blivande mamma ♥:

Jaa, verkligen :) Man längtar olidligt mycket nu.. ;) Åhå, jaa men då siktar vi in oss på söndag då, hihi! Bara hoppas!

Upp