Kap

 
 
 
God kväll på dig, fina du!
 
Vi sitter med chips och godis och har lite helgmys så här mitt i veckan, mysigt :)
Dagen har susat förbi som vanligt och vi har hunnit med Vuxen-barn( öppna förskolan) och promenad 
med Evelina. Ett lunchbesök med Melissas morfar och sen middag med Melissas mormor och morbror
har vi också sysslat med. 
Jag tänkte mest kika in och tipsa om byxorna ovan! Du hittar dom på HM och jag älskar dom.
Mysiga mjukisbyxor som man kan gå runt i utan att känna sig som en slusk.
Perfekt för mig som gillar myskläder av olika slag :)
Har för mig att dom gick lös på ynka 199:- också. Kap!
Tror minsann att det är en liten spyfläck från Mellis på höger benet. Det glamorösa mammalivet du vet ;)
 
Nepp, ner i godisskålen igen ;) Natti!
 
 
 
Mina tips! | |
#1 - - Susanna i Oslo - mamma till Melwin:

Låter som en trevlig kväll :) Och snygg outfit, snygg och bekväm! :) Tack för tipset!

#2 - - Anonym:

Så mysigt! Varifrån kommer tröjan? Den var också fin:)

Svar: Tröjan kommer från Handplockat här i byn. Det är märket Uldahl :)
Hanna

#3 - - Emma :

Hej! Skulle du kunna skicka länken på hm:s hemsida på byxorna? Grymt härlig outfit! :)

Upp