No7

Hej pĂ„ dig 😊

JÀÀÀÀsp!! Idag Àr det en Seg MÄndag.
Trots att vi sÀllan kliver upp tidigt hÀr hemma sÄ kÀnner jag mig ÀndÄ sÄ trött.
Har just lagt Lill-tösen och jag tror att jag ocksĂ„ ska lĂ€gga mig i stor sĂ€ngen bredvid. Efter vĂ„ran lunch fick jag ett sĂ„nt dĂ€r sockersug dĂ„ jag "baramĂ„steha". Ett gĂ€ng godisar och en Kolasnitt senare sĂ„ Ă€r jag fortf lika trött men kanske lite nöjdare. KĂ€nns som att jag stillade mitt sockersug för en stund iaf 😉 
Tidigare idag var jag och Melissa pÄ Apoteket och fyllde upp förrÄdet inför resan. Fick stilla mitt shoppingsug dÄ ocksÄ. En ny Mascara och ett nytt solpuder fick följa med hem.


NÀ,gud nu mÄste jag lÀgga mig.
Finns inget bÀttre Àn att somna bredvid gummans lÀtta andetag bredvid mig.
God natt 😉


Min vardag, Mina inköp | |
#1 - - Anonym:

Hej Hanna! Vad Àr det Emma Rosanders kille heter? :)

Svar: Hej :) Han heter Joakim Lundqvist .
Hanna

Upp