Tidig Lördag

Godmorgon 😊

Melissa vaknade strax efter 04:00 och ville komma över till våran säng.
Solen lyste starkt bakom rullgardinen och helt plötsligt var jag pigg. Suck 😜
Jag jobbar idag men börjar inte för ens 07:30.
Så nu sitter jag och njuter av dagens första mål. Frukosten ❤️
Passar på att dricka Oboy då Melissa inte är med. Hehe!


Efter att jag har ätit ska jag gå ut på en morgonpromenad tänkte jag.
Jag,solen och fåglarna. Bra start på dagen!


Igår hämtade jag ut några böcker som jag hade beställt. Bland annat dessa två.
Det här är böcker i smak.
Längtar tills jag kryper ner under filten och får börja läsa om Carl Philp och Sofias historia 😍.
Någon mer än jag som har nedräkning till deras bröllop?
Jag kan medela att detta prick 14 dagar kvar! Iiih vad roligt. Jag kommer sitta bänkad. Älskar att se kungliga bröllop!

Ta väl hand om dig.
Kramar!
Min vardag | |
#1 - - - ERICA -:

Godmorgon! Härlig morgon du hade, gott! kram

Upp