Shipping sugen

Hejsan!
 
I väntan på att bilderna håller på att laddas upp här i inlägget så tittar jag runt på Jollyroom. 
Vilka super-kampanjer dom har nu. En riktig Rea-fest! Har lagt en del i korgen också får vi se om det blir ett klick på köp eller på X. Melissa fyller år i början av April så egentligen är det ju perfekt att passa på nu.
Vi har bland annat tänkt köpa henne en stor studsmatta som vi kan ha ute på gården, men något sånt har jag inte hittat på Jollyroom. Attans 😉
Någor jag skulle kunna köpa huuur mycket som helst av är, Pompdelux kläder!
Om du har hängt med ett tag så vet du hur svag jag är för dom. Hon har haft en hel del och har fortfarande kläder som ligger och väntar i " växa i garderoben". Längtar tills hon kan ha dom också😍
Nu har dom dessutom släppt sommar kollektionen. Åh, vilka sommardrömmar jag har hittat. 
Älskar deras små detaljer på kläderna. Det är dom jag är extra svag för. 
Kolla bara in den här fina mint-gröna dressen med guld/koppar detaljer som Melissa har fått av sin mormor.
 
 
 
 
 
Här är bara några av nyheterna. Love it!
 
 
 
Jag vill ha !, Min vardag, Älskade Melissa | |
#1 - - Paulina:

Superfina kläder verkligen!

Upp