Choklad och Promenad

Hej kära du..
 
Så var det Tisdag igen. Fort går veckorna. Just nu är vi inne i Oktober Månad och vi har våran kalas månad. Eller egentligen är hela hösten ett enda stort kalas. Många släktingar å vänner fyller år. Trevligt och mysigt tycker jag.
Jag ser det som ett tillfälle att hinna träffas, annars har man ofta fullt upp med sitt.
 
Efter att Melissa hade farit på föris så tog jag och lilla Nois-pois en promenad. Han sov och jag lyssnade till Carolas vackra toner. Jag älskar morgonpromenader. Andas in dagen och tänka en stund. Solen sken och över vattnet låg ett vitt dimmigt täcke. Några svanar hade samlats och jag stannade till en stund och njöt av nuet. 
 
Väl hemma igen så började jag plocka ( detta eviga plockade!) och dammsuga medans Noah fortsatte sova.
Nu har jag satt mig vid köksbordet och tagit en bit från Söndagens rester. Kladdkaka med lösvispad grädde, också en kaffekopp.
 
 
 
Finns det någon som inte gillar Kladdkaka!? 
..Nu är mitt chokladsug stillat för ett tag i all fall.
 
Nu önskar jag dig en fin dag.
Kramar från mig!
Känslor, Min vardag | |
#1 - - Isabell:

Åh, vilken mysig dag! Och nä, jag tror inte det finns något bättre än kladdis! :D

Upp