Första sommardagen

Grattis Sverige!!
 
Har du firat Nationaldagen?
Det har inte vi.,inte speciellt mycket i alla fall. En Nationaldagstårta bakade jag så den har vi mumsat på.
Sol och första riktiga sommardagen. Underbart!! Under denna långhelg har vi fått försmak av sommar och semester.
Cristofer har snickrat och börjat med garaget så nu är det inte så tomt på gården längre.
Kommer bli toppen tror jag!
 
 
Skjorta och chinos dagen till ära.. 
Här sitter Noah i trappen och studerar traktorn. Vilken lycka!!
 
 
 
En tårta fylld med jordgubbsmousse. 
Finns mycket kvar., så är någon fikasugen imorgon vet ni vara ni ska knacka på.
 
Nu ska jag hoppa i duschen.
Imorgon ringer klockan och förskolan för Melissa väntar. Hon ville verkligen dit.
Annars hade jag gärna sovit tills vi alla vaknar. Men.. hon har ju så kul där.
Vi får ju ändå snart sommarlov så jag får gott härda ut 😏
 
God natt på dig!
 
Min vardag | |
Upp