Scones

 
Godmorgon!
 
Jag vaknade av Cristofers alarm imorse. Kunde inte somna om sen. 
Melissa önskade Scones igår till frukost men då var jag för lat. Så då såg jag ett bra tillfälle idag istället.
Nu står nygräddade Scones och väntar på oss. Melissa sover än och kommer troligtvis säkert göra det ett tag.
 
Snart har en hel vecka gått sedan vi var på Jakobs examen.
Tänkte visa dig några bilder från den dagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var det de..
Min mage börjar kurra ordentligt efter frukost nu.
Får tjuva några till chokladbitar och dricka mer kaffe i väntan på stumpan.
Noah är redan vaken. Han springer i blöja och leker just nu med hans träverktyg.
 
 
 
 
Yummie Yummie.
Vill ha en med Philadelfiaost+fikonmarmelad. Och en med smör och hushållsost.
Hur äter du dom helst?
 
Ha det så bra.
Kram kram
Högtider, Min vardag, frukost | |
#1 - - Sanna:

Ser jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste inlägg också!

Upp