Hej igen allihopa!

Jag lever och finns kvar. Även om jag är rätt frånvarande här på bloggen. Tänkte på dig lilla farmor, du vill säkert läsa och se lite bilder på barnbarnen och vad vi gör. Jag har inte tänkt på bloggen på flera månader också plötsligt dök den upp i huvudet denna Fredag morgon. 
Så jag tar tillfället i akt och skriver ett inlägg.

Allt är bra med oss! Våren är här och solen ger mig så mycket energi. Jag älskar denna årstid. 
Man vill spendera så mycket tid utomhus som de bara går. 

En vecka kvar till påsk. Helt sjukt! 
Har inte hunnit med. Dessutom är den så tidig i år.
Det innebär också att de är två ynka veckor kvar tills Melissa fyller 5 år! Stora älsklings tjejen ❤️ 

(null)
Vi har börjat baka inför de kommande kalaset.
Melissa har längtat och pratat om sitt kalas i månader. Vilket tema hon ska och och vilka hon vill bjuda ( skulle hon få välja skulle de vara ca 30 barn 😱😅). 

Ska kolla igenom bildarkivet och kolla vad jag mer kam visa dig.
(null)

Här är vi på dop för lilla My ❤️ Emma&Jockes flicka. 

(null)
Som sagt.. vilken ljuvlig tid!

(null)
Min gamla spark hänger med än idag 😍

Såja, de var ett litet hej från mig. 
Solen går upp tidigt numer och de innebär morgonpigga barn. Melissa vaknade just så nu  är hela skaran vakna och sugna på frulle.
Gissningsvis blir de klämmackor även idag till frukost. De brukar vara favoriten, för Melissa iaf.

Ha en underbar dag! 
Kram ❤️
Min vardag | |
Upp