Nu måste du hjälpa mig :)

Hej på dig!

Hoppas kvällen igår vart lyckad och du spökade ut dig riktigt ordentligt :)
Min kväll gick i lugnets tecken. Var med mina små hundar hela kvällen!
Vi tog som sagt en promenad till Emma för att se hur de gick för dem.
Dom kommer få de så hemtrevligt!
Cristofer var ut på Röda Rummet, men kom ut nästan lika fort.
Vi gick väl och la oss kring tolv?

Nu till något viktigt!
Vet att det är många som fotar och är dessutom riktigt duktiga på det dom
gör. Har ju en bra kamera i nuläget, men har tänkt att köpa en systemkamera ändå.
Är så svårt att få till bra bilder i rörelser med en vanlig kompaktkamera.
Så till frågan, vad ska jag köpa för någon?
Kommer nog bli mycket bilder på hundarna :)
Har förstått att mycket sitter i objektivet, men är väldigt dålig inom denna bransch.
Så är väldigt tacksam om du hjälper mig, eller bara säger din åsikt om just din kamera!

| |
#1 - - Sarah:

Hur mycket pengar kan du tänka dig att lägga ut på en? :) /Sarah

#2 - - Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline:

sv; Tack söta du!<3

#3 - - M:

Köp en canon, inte nikon :)

Upp