första advent

Hallå hallå!

Nu är min arbetsdag klar och åtta dagars ledighet väntar för mig och gubben :)
Ljuvligt är bara för namnet.
Upptäckte just att jag inte hittar nyckeln till min fina rosa resväska och koden har jag glömt
så måste förbi mammsen sen och hämta hennes väska istället.

Igår var de första advent. Vi gick en sväng på byn och kikade, blev även ett fika stopp
också kikade vi på fyverkerierna. Mysigt!



Vi mötte upp Emma&Jocke för en fika på Centrum!



Sen kikade vi på alla raketer!



Invigde min nya tröja. Kolla söt Selmisen med tratten..Och lilla Ella!
Huvva,tänk att vi ska vara borta från småliven i en hel vecka. Får nästan lite dåligt samvete.
Även om jag vet att dom har de bra hos mamma, men ändå.

Förresten så ska jag sälja min Boomerang jacka.
Ska pröva lägga ut den på Blocket och se om jag får iväg den till de pris jag önskar.
Den är i jätte fint skick, de är bara jag som lessnat på den och har hittat en annan!
| |
#1 - - sandra:

Hej!

Har du kvar jackan?

isåfall mejla mig [email protected]

tack på förhand

Upp