Jag och Tuppen!

Morsning korsning :)
 

Idag är jag uppe med tuppen! Vaknade vid 04:30 och var tvungen gå på toaletten.
När jag sen skulle somna om igen var jag alldeles för hungrig och pigg så jag kröp in
i morgonrocken istället och börja göra i ordning dagens första mål :)
När frukosten var klar försökte jag väcka den sovande björnen ( Cristofer), men han är en riktig
sömntuta och kommer bara med en massa ursäkter. Tillslut ringde hans alarm och jag hotade
med att chokladen blir kall och att jag äter själv. Då kom han luffsandes tillslut :)
 
Två arbetsdagar kvar och imorgon redan klockan 12:00 tar jag helg! Lyx.
 
 
 
Det är tack vare sömntutan som Basilikan grönskar och växer.
Han ger den ett glas med vatten varje morgon innan han far på jobbet. Tur!
Jag hade fort glömt stackars Basilkan annars :)
 
 
Cristofer intog soffan innan jobbet och Selma var inte sen på att följa med :)
 
Ska krypa ner under täcket ett tag till och läsa lite bloggar.
Mitt alarm ringer faktsikt inte för ens 6:30 och nu har jag ju ätit frukost också.
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
frukost | |
Upp