Snabba som vinden

God dagens :)
 

Jag och Emma är verkligen inga långshoppare. Vi är redan hemma igen och då
har vi ändå hunnit med lunch och gå i alla affärer som lockat. En sväng ut till Dollarstore mm..
hann vi också med! Börjar med att skriva några rader till dig innan jag plockar upp allt ur
påsarna. Jag köpte mest stickade plagg men också några nya inredningsgrejjer.
 
 
Lunchen blev på Nodo :) Åh, jag äääälskar verkligen deras limpa!
Ingen som har receptet på den?
Annars ska jag fråga efter det vid nästa besök ;)
 
 
Emma :)
 
 
Och nu väntar detta..Packa upp och sortera in!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min vardag | |
#1 - - Hanna - sjuksköterskestuderande:

Kul att shoppa! :)
Visst är dina hundar havanaiser? :)

Svar: Jo, det är alltid kul :) Jo Selma har mycket Havanis i sig. Men Ella har inget Havanis men istället Malteser och cotton de telur i sig.
Hanna

Upp