lovley fredag!

Fredag idag, tralala!
 
Har din dag varit bra?
Fredags humöret har infunnits sig och mitt humör har varit på topp. Jag har sjungit och dansat omkring hemma.
Mellan dansstegen blev det någon karra.
Jag har egentligen inte gjort något speciellt under dagen idag.
Jag har handlat hem lite gott inför helgen och små plockat här hemma.
En lunch med pappsen har jag också hunnit med. Han bjöd ut mig på Kebab i pitabröd :)
Nu har jag just kommit hem från jobbet och satt min helgbukett i vas och fyllt skålarna med gotta.
Snart borde några tjejer rulla in här. Vi ska ha lite tjejmys här hemma hos mig.
Cristofer rullar iväng med grabbarna och fiskar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som gammalt Dirty dancing-fan kan jag inte annat än att älska denna låt!
Den spelas om och om igen.. Sist jag och Cristofer såg filmen frågade jag om vi inte kunde börja dansa
tillsammans efter att filmen var slut. Som svar fick jag tystnad..Tog det som ett nej :/
 
 
 
 
 
Min vardag | |
Upp