ladies night

Hej kära du :)

Har din helg startat bra ?
Gissningsvis har du ätit gott hela kvällen och sett snuttar av Lets dance?
Min helg har startat på bästa sätt, har haft en mycket trevlig här hemma tillsammans med några tjejer.
Blev såklart en massa surr också hade jag köpt hem lite småplock av allt möjligt.
Två vinglas har jag också hunnit smutta i mig :)



Honungsmelon,Parmaskinka och fetaost tillsammans med några kvistar Basilka satt fint i kistan :)
Jag älskar småplock i olika former!



Idag är det Fredag. Idag skulle de komma främmande. Idag har jag hunnit träna.
Idag har jag duschat! Tur det, för annars hade jag fått skäll av Cristofer ;P














Hade mer bilder från våran kväll men dom var tyvärr för stora för att ladda upp här, synd!
Nu ska jag krypa ner brevid gubben och prata med en han en stund innan vi somnar.
Han har fått vara på vift hela kvällen då vi har haft tjejmys :)

Så... god natt med dig!

Min vardag | |
Upp