En Augusti kväll..

Men god kväll :)
 

Alltså vilken sommardag..och kväll vi fick här uppe i norr! Fantastiskt.
Man hade ställt in sig på sockar,byxor och koftor men det verkar inte vara riktigt
dags för dom riktiga höstplaggen än.
Så länge solen är framme så funkar klänningen eller shortsen fortfarande :)
 
Ikväll har jag ätit något som jag så länge längtat efter... Surströmming!
Vi blev inbjudna på Surströmmingspremiär hos Melissas farmor&farfar och det var så gott!
Mmm.. salt och gott.
Denna sen-sommar Lördag hade inte kunna avslutas bättre än så :)
 
 
 
Melissan håller koll på pappa och farfar som håller på att lägga på ny papp på taket.
Sötskorven våran!
 
 
 
Fick sånt sug efter Popcorn. Vet inte hur länge sedan de var vi mickrade en påse popcorn!
Det enda jag tänker på när jag känner doften och smaken är min pappa.
När jag var liten och jag sov hos pappa åt vi alltid popcorn på kvällarna.
..Och middagen åt vi hos farmor eller så gjorde vi Tacos. Vi hade våra rutiner och dom bröt vi aldrig på.
På Lördag förmiddag gjorde vi besök på Äventyrsbadet Nordpoolen.
På sommrarna spelade vi Tennis, fiskade och tog kvällsdopp. På vintern körde vi skoter, grillade
och tränade. Vilka minnen. Det är sånt man minns.
Det behöver inte alltid vara speciella grejer man gör utan jag tror det viktigaste är att man gör det tillsammans.
Det är inte dom dyra pressenterna man minns och lägger på minnet utan det är upplevelserna
som man tänker tillbaka på :)
 

Ta hand om varann ♥
God natt!
 
Familjeliv | |
Upp