Lång eftermiddag..

God kväll :)
 
Middagen blev ett nytt recept som jag hittat på en utav bloggarna jag följer.
Det var söta Emma som gav mig tipset på denna Pasta med kasslersås :)
Pastan blev jätte god! En perfekt vardagsrätt som går snabbt att tillaga.
För att hitta receptet går du in på hennes blogg. Klicka  här för att komma dit!
Jakob hade en kompis här idag och dom fick turen att önska middag.
Det blev våfflor!!
 
 
 
Våfflor kan jag tycka är gott någon gång då & då. Men jag anser det egentligen mer som en
efterrätt än en måltid.
Kolasglass och hallon satt fint på min våffla!
 
 
Grabbarna gjorde tummen upp efter tre våfflor var :)
 
 
 
Efter middagen har jag legat och läst ikapp i min bok :)
 
 
Efter en stunds läsande fick mina små tussar en uppfrächning.
Kan varmt rekommendera Esprees - Plum perfect schampo och balsam för hundar.
Det luktar sååå gott och är ordentligt utredande!
 
Efter hundvården blev det dammsugning. 
Nu sitter jag med kvällsmackan i handen och skriver till dig.
Känns som att det blir en tidig kväll ikväll. Bara Cristofer kommer hem från huset så :)
 
 
 
 
 
 
Ella&Selmas kategori, Mat recept, Min vardag | |
Upp