En trött mama

God kväll!
 
Äntligen är kvällen här! Den är efterlängtad om jag säger så :)
Jag har varit så trött så trött, snorig och ont i halsen är jag också.
Dessutom är Melissa också snorig så har varit en liten gnällis idag.
Ingenting har varit bra särskillt länge.
Men nu ikväll blev det bättre och hon har trott sig i gymmet länge.
Jag blev akut chokladsugen och utnyttjade tillfället och bakade Chokladbollar.
Jakob stannade över middagen och blev kvar till Chokladbollsprovningen.
En lycklig kille for sen här ifrån :)
 
Försökte pigga upp den gråa dagen med färg och kavaj.
De hjälpte lite faktiskt :)
Men ska erkänna att jag tittade ett flertal gånger mot mjukisdressen
som såg inbjudande ut.
 
 
 
Vilken överraskning jag fick av gubben. Bara sådär :) Två stilrena Ittala ljusstakar!
För länge sen pratade jag om hur fina och enkla dom är, men ändå sååå snygga.
Det hade visst han snappat upp. Du är underbar, älskade du! Det vet du.
 
 
 
Nu ska jag kasta in handduken, Imorgon är det helg. Wihooo! :)
Mest troligt kommer jag sova på cirka fem minuter. Sköönt..
 
 
Familjeliv, Min vardag, Vårat hem/ Inredning | |
Upp