Morbrorn på besök

God kväll :)

Det har blivit en och annan jäsp idag. Jag la mig och vila med Melissa på förmiddagen och det gjorde mig gott.
Vid tolv tiden mötte vi upp min mamma för lunch och glass :)
Hon for och jobbade och vi fick rå om
Jakob idag. Melissa har bjudit på ett och annat skratt när hon pratat och lekt med sin morbror.


Dockans flaska får alla smaka på ;)


Innan middagen gick vi ut.
Barr i munnen var inte vidare gott. Ut med lilltungan :)



Favvon!!

En cykelhjälm har vi varit och inhandlat till pluttisen idag så nu är vi redo för cykling :)

Till middag idag testade jag ett nytt recept. Återkommer med recept och bilder på ett tag. Ska bara duscha först!

Hejs
Min vardag, Älskade Melissa | |
#1 - - Joe :

Så söt!!! Jätte fina bilder

Svar: Tack så mycket :)
Hanna

#2 - - Annster:

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
Hanna

#3 - - Kajsa:

söta bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Hanna

Upp