Fredagsmiddag efter en utredag!

God kväll min vän :)
Ligger i fatboyen nu och väntar på att mättnadskänslan ska lätta. Men, det lär den nog inte göra så länge godisskålen står framme på bordet! Hehe..

Dagen idag har vi tillbringat utomhus!
Först strosade jag,mamma och Melissa runt på byn och köpte på oss lite smått och gott. Vi avslutade promenaden med kaffe ute vid solväggen hos Mami.
Vid lunchtid kom Melissas morfar förbi och med sig hade han lunch. Thaimat närmare bestämt! Efter maten packade vi in oss i bilen och for till Kanis. Där gjorde min pappa upp eld medans jag gick och sövde gumman. De blev nån timme ute i solen och det var Såå underbart! Känner sånt lyckorus över att vi är friska nu!! 

Ikväll har vi haft middagsfrämmande då vi bjöd på grillat och Philadelfiaglass :)
Min karl ligger och snarkar här bredvid mig nu. Socialkille det där 😉.

Bjussar på ett gäng med bilder från dagen. Tyvärr bara mobilbilder! 




Vad har du haft för väder idag?
Här har det varit sol och riktiga sköna grader. Älskade vår 😍
Familjeliv, Min vardag | |
Upp