Söndagsmiddag och vagn funderingar!



Så var helgen slut och vi sitter åter igen i soffan med den obligatoriska glasskålen. Ikväll äter vi B&J :)
Idag har vi rensat och fått ordning på saker som så länge legat och väntat, men som ingen har orkat ta tag i.
Cristofer har rensat och sorterat upp i källaren. Jag passade på att så kryddor och städa på övervåningen då Lill pluttis ändå sov.
I eftermiddag fick bilen en städning och både jag och gumman stod och tittade ut genom fönstret.
Två söta mini händer hade snart gjort en massa avtryck på fönstret och ett stort nöjt leende kom fram. "Paapaa paapaa".
Jag blir så varm i hjärtat!


Tittar då pappsen tvättar bilen.
Sötloppa!

Eftermiddagen avslutades med den obligatoriska och uppskattade Söndagsmiddagen. Ikväll bjöds det på Palt. Mmm!

Nu till bilden högst upp. Elodie details sulkyvagn.
Vi är åter igen i vagnträsket, vilken ska vi välja?
Vi är ute efter en smidig,lätt och säker vagn. Den ska ta sig fram på ett bra sätt. Fullt liggläge och en soltäckande sufflett är också viktigt.
Vi är super nöjda med våran Brio Happy, men nu börjar vi känna att vi vill komplettera med en smidig "bil vagn" som är lätt att ta med på utflykter och resor mm..
Ja har fastnat för Elodie details sulky Stockholm stroller.
Har du någon erfarenhet av denna, eller har du någon annan som du kan rekommendera?
Tack på förhand.

Nu ska jag gå och köra ett varv med tandtråd,tandborste och flourskölj. Gissa vars jag ska? Japp, till tandis ska jag.
Jag ska laga mina hål !!? Inte bara ett med andra ord.

Natti :)

Jag vill ha !, Min vardag, Vad tycks?, Älskade Melissa | |
#1 - - Emma -Minnahs mamma:

Vi har en brio race till Minnah och jag är väldigt nöjd med den.. Det är fullt liggläge på den och lätt å smidig att ta med sig :) Finns även en vagn som heter brio spin som jag tror är minst lika bra :)

Svar: Okej :) Finns ju så många att välja på! Kan tänka mig att de flesta vagnar idag är bra! Men är alltid bra att höra olika åsikter och erfarenheter.
Hanna

Upp