Noo!!


Hej min vĂ€n 😊

Min Ă€lskade systemkamera verkar ha gĂ„tt sönder! Nu innan jul och allt! Jag ska skicka in den sĂ„ fort som möjligt och hĂ„lla tummarna att den gĂ„r att laga och att jag snart fĂ„r tillbaka den. Jag anvĂ€nder den nĂ€stan dagligen. 
Mina Mandelmassekakor blev klara nyss och det kĂ€ndes sĂ„ trĂ„kigt att bara visa dig en trĂ„kiga mobilbild.
Samma sak igÄr dÄ vi var och Äkte Bob och pulka i backarna ovanför oss.
Det hade blivit sÄ fina bilder ute i den vita miljön med en riktig kamera.
NÄja.. Inget att göra Ät!
Vara hoppas att den gĂ„r att anvĂ€nda snart igen 👍


Dom tvÄ översta bilderna Àr frÄn gÄrdagen,lila sÄ den svart/vita.
Jakob var hos oss och ingen var gladare Ă€n Melissa. Att Ă„ka pulka och Bob med han var roligt! PĂ„ SöndagkvĂ€llen hade vi konsert mes kören. StĂ€mningsfullt och fint var det. Som alltid. 
EfterĂ„t hade jag och gubben Söndags frosseri delux. Vi var sugna pĂ„ allt och vi Ă„t som om det inte fanns nĂ„gon morgondag. Hemska saker. EfterĂ„t kunde vi ju för tusan knappt röra oss 🙈.
Och bilden pĂ„ kakorna Ă€r frĂ„n nyss. 
Goda enkla kakor med smak av Kanel,Kardemumma och Mandelmassa.


LÀngtar tills julkorten pÄ den hÀr sötloppan kommer.

Ta hand om dig ❀
Familjeliv, Min vardag | |
Upp